|
|
|
|||||||
Najlepsza sztuka walki |
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
|
|
#1 |
|
Junior Member
Wypowiedzi: 2
|
Siema
Jaka według Was jest najlepsza sztuka walki ? Znaczy się chodzi mi o to który mistrz danej sztuki walki mógłby pokonać mistrzów innych sztuk walk. Mi się wydaje że najlepsze jest BJJ ponieważ zawodnicy tej sztuki walki odnoszą najlepsze wyniki w MMA |
|
[ offline ]
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
Wypowiedzi: 134
|
Myślę że nie da się tak prosto wybrać jakiejś najlepszej sztuki walki. Wszystkie walki mają w sobie coś dobrego. I nie ma sensu robić jakiś rankingów bo każda sztuka walki ćwiczy jakby to nazwać pod swoje schematy, nie wiem czy jest to dobre określenie.
|
|
[ offline ]
|
|
|
#3 |
|
Junior Member
|
Ćwiczę sztuki walki od 19 lat i uważam, że BJJ udowodniło swoją skuteczność wiele lat temu. W dzisiejszych czasach jest to najszybciej spopularyzowana sztuka walki dzięki MMA. Z Brazylii BJJ wyprowadził na tereny USA I Europy Machado. Zgadzam się z Tobą jest to jak dotąd najlepsze sztuka walki najbardziej zbliżona do realiów dnia dzisiejszego. Powiązana z muay thai daje bardzo grozną kombinację .
|
|
[ offline ]
|
|
|
#8 |
|
Junior Member
|
Zacząłem od Karate Shotokan. Jako nastolatkowi zaimponował mi Steven Seagal- dalej jestem pod wielkim wrażeniem jego umiejętności. Aktualnie skupiam się nad tym co jest okreslane jako najszybciej rozwijająca się sztuka walki, MMA. Łącze doświadczenie nabyte podczas treningów muay thai z bjj. Właśnie przygotowuje się do mojej pierwszej walki w klatce w formule mma. Walki odbędą się w lutym tego roku w Newcastle Upon.
Pozdrawiam. |
|
[ offline ]
|
|
|
#9 |
|
Junior Member
Wypowiedzi: 14
|
wow podziwiam, ja zaczynalem od kyokushin kan, aktualnie trenuje K1 bardzo bym chcial trenowac wlasnie MMA tylko niestety w moich stronach nie ma zadnej sekcji:/ wlasnie chcem uczyc sie walki rowniez w parterze, niestety tego w k1 niema:/ życze powodzenia;)
|
|
[ offline ]
|
|
|
#10 |
|
Junior Member
Wypowiedzi: 1
|