|
|
|
|
#1 |
|
Junior Member
Wypowiedzi: 2
|
witam, chciałbym zapisać swojego syna na naukę karate. Tylko nie wiem dokładnie w jaki sposób nauka karate się odbywa ? Czy od razu są prowadzone treningi gdzie dzieci się biją ? Martwię się żeby mojemu dziecku nie stała się tam krzywda.
|
|
[ offline ]
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
Wypowiedzi: 106
|
Może być Pan spokojny na treningach karate napewno nie rzucą Pana syna odrazu na tzw. głęboką wodę. Wszystko będzie robił stopniowo. Ogólnie na treningach karate są spokojne sparingi więc nie ma co się obawiać o zdrowie dziecka.
|
|
[ offline ]
|
|
|
#3 |
|
Junior Member
Wypowiedzi: 12
|
Trenuję od 13 lat karatę kyokushin więc mogę Panu z czystym sumieniem polecić treningi tego rodzaju.... trening zaczyna się od rozgrzewki, później nauka uderzeń, kopnięć, blokowania ciosów, i grupy początkujące maja trening na tarczach, workach, lub lekki sparing...pozdrawiam
|
|
[ offline ]
|
|
|
#4 |
|
Guest
Wypowiedzi: n/a
|
trenuję od 6. roku życia,a mam 29.karate w przeciwieństwie do tzw karate jakim stało się niestety kyokushin ostatnimi laty(stąd powstanie stylu oyama karate-wyraz buntu najlepszych adeptów kyokushin twierdzących ,że styl ten to już w 70% tylko kickboxing sportowy nie mający nic wspólnego z ideą karate)jest życiową drogą(do) stroniącą od agresji i rywalizacji(zawody w stylach tradycyjnych to tylko wyraz zaspokojenia ambicji maluczkich-niedowartościowanych(niestety)).